PDA

View Full Version : Myspace!


Alizee=Czech-Princess!
06-07-2008, 12:20 PM
I just had friend request from a French group/girl and had the following message....
"Salut Mr
Comment tu vas? Je suis contente de te rencontrer! J’espère que tu passes une belle semaine. Je te vois en ligne, alors je me suis dis que j’allais venir te parler! :) Qu’est-ce que tu fais aujourd’hui?? Ou plutôt ce soir pour toi!! Lol Ça me fait tellement plaisir de parler à des gens de d’autres pays et d’autres cultures!! Vive Myspace!! Lol Et bien sur...j’adore la France, comme toi, tu dois aimer le Québec …lol Viens me donner de tes nouvelles…Ça me ferait plaisir de te parler à nouveau!!

Tu as l'air super sympa!! Je suis contente de faire ta connaissance!!

Fait attention à toi
Passe un beau weekend ou une très bonne nuit! lol
Valérie"

could somebody translate for me please!?
=)
Thanks
x

TheBarrett
06-07-2008, 02:31 PM
She's basically a random person that's talking to you because you're from a different culture and language.

She asks how your week went, how'd your day go. She states she loves France, and assumes that you like Quebec.

She's glad to make your acquaintance, blah blah.

I'm only 50% literate in French but I think that can help you a bit.

Toc De Mac
06-08-2008, 02:53 PM
I just had friend request from a French group/girl and had the following message....
"Salut Mr
Comment tu vas? Je suis contente de te rencontrer! J’espère que tu passes une belle semaine. Je te vois en ligne, alors je me suis dis que j’allais venir te parler! :) Qu’est-ce que tu fais aujourd’hui?? Ou plutôt ce soir pour toi!! Lol Ça me fait tellement plaisir de parler à des gens de d’autres pays et d’autres cultures!! Vive Myspace!! Lol Et bien sur...j’adore la France, comme toi, tu dois aimer le Québec …lol Viens me donner de tes nouvelles…Ça me ferait plaisir de te parler à nouveau!!

Tu as l'air super sympa!! Je suis contente de faire ta connaissance!!

Fait attention à toi
Passe un beau weekend ou une très bonne nuit! lol
Valérie"

could somebody translate for me please!?
=)
Thanks
x

Here you go:

Hey Mr

How are you? I'm glad to meet you! I hope you have a great week. I saw that you were online, so I said to myself that I would come talk to you! What are you doing today? Or rather tonight, as it is for you! Lol talking to other people from different countries and different cultures is really neat. Go Myspace! Lol and of course I love France just as you must love Quebec. Come talk to me later and tell me what's up! It'd be great to talk to you again!

You seem really nice! I'm glad to meet you!

Be safe.
Have a good weekend or a good night!