View Single Post
  #5  
Old 11-26-2006, 02:20 PM
garçoncanadien's Avatar
garçoncanadien garçoncanadien is offline
Κάτσε Καλά!
 
Join Date: Jul 2006
Location: Le monde entier
Age: 38
Posts: 1,616
garçoncanadien is on a distinguished road
Default

22 oct: Alizée chez Mickey !
Quote:
"Alors que ma mère et moi, nous nous baladions dans Disney village, nous avons aperçu Alizée en compagnie de sa petite fille qui dormait dans un landau. Nous l'avons abordée. Je voulais poser en photo avec elle , mais elle a gentiment refusé, car elle ne voulait pas attirer l'attention sur elle. J'étais super-contente de l'avoir rencontrée, car malgré son absence, je l'aime toujours. Alizée, je te fais de gros bisous et j'espère que nos chemins se croiseront à nouveau."
While my mother and I were walking in Disney Village, we saw Alizée accompanying her little daughter who was sleeping in a baby buggy. We walked towards her. I wanted to get a photo with her, but she politely refused because she didn't want to draw attention to herself. I was really happy to have met her, because despite her absence, I love her always. Alizée, big kisses to you and I hope our roads will cross in the future.

Oct 24:

Quote:
Voilà une deuxième version "miss-alizée" du célébre jeu "Qui veut gagner des millions" :
Here is a 2nd version "miss-alizée" of the celebrated game "Who wants to win a million"

Nov 15:

Alizée received a tinkerbell tattoo.

Nov 18:

The vote on the 10 unforgettable songs.

Nov 19:

Jessica's melodalizee site opened.

Nov 20:

On en a marre song released.
Reply With Quote